Shopaholic.



Bland annat dagens inköp!
Förutom att reggae tröjan inte har något tryck på min :)




Sticks 'n' stones


Tjejen som inte kan hålla sig till en enda stil. 
tjejen som ska ha feting kul i helgen! 


simma upp igen.


Du har alltid varit den som alltid lyssnat och förstått
nu omvandlas bara mina ord till de du vill att de ska vara, eller till nått helt annat
nått helt fel. du misstar.
Du blir arg, fast du vet inte vad du blir arg på. som sagt, du lyssnar inte längre.
Det är bara dig man ska förstå, och jag förstår.
Du är den mest starka kvinna jag vet, och som jag någonsin kommer veta.
Saker som har sänkt ner dig så lågt det bara går, fysiskt. 
Ända ner till botten. men du lyckas alltid ändå simma upp.
Jag förstår att du mår som du mår, du har all rätt till det.
Men det är nått annat nu som sänker dig, nått som sitter inuti.
Du mår inte bra.
När du är arg på mig, så har jag ingen aning om varför.
Och det mest jobbiga är att det egentligen inte är mig du är arg på,
det är något annat som drar dig ner, och jag som alltid brukar förstå..
gör jag det inte längre.

Simma upp till ytan, som du gjort alla andra gånger.
Nu känner jag mig bara som en åskådare. jag vill inte se mer.


A girls best friend.


Köpte mig ett par nya skor idag.
nöjd!

         




Was it worth the cost? Do you give a toss?



Dagens köp:
Rutig skjorta: Pop beutique
Linne : Top shop
blommig top: Top shop
kjol: Weekday
jeans skjorta: Weekday
Halsduk: Åhlens
strumpbyxor: Indiska
DG parfym: Kicks

Dagens sällskap:

typical us.

Tänkt på en sak. Varför är tjejer så jävla torra? varför kan vi inte ha lika roligt som killar, bara skita i allt och sluta tänka så mycket för en gångs skull. Ta ett exempel. Om en kille skulle bli skitpackad och göra bort sig totalt, skulle alla andra bara skratta åt det och killen i fråga skulle blivit kungen. Hade detta istället varit en tjej så skulle alla reagerat helt annorlunda. tjejer skulle antingen kollat snett på henne och skratta elakt, eller så skulle allt bara bli akward.
Varför inte bara gilla läget, och tänka: fan, utan denna bruda skulle den här kvällen varit jävligt tråkig! 
Nä fyfan vad torra vi är.  tänker way too much på allt omkring oss, går aldrig över gränserna.

Heartbeats.


Lockar med plattång, asume!


Saknad blandat med avsky.


Det räcker med en tanke,
Det räcker med en bild,
Det räcker med en påminnelse, vad som helst, någon med samma dialekt,
Det räcker med din ipodradio som ligger här på mitt skrivbord och skräpar,
Det räcker med midsommar,
Det räcker med att gå in på affärer som hollywood, concrete, and such...

...För att jag ska sakna dig, och vilja gå tillbaka i tiden då jag hade dig.

Det blir för mycket när jag vet att du har en ny,
Det blir för mycket när jag vet att ni bor tillsammans,
Det blir för mycket när jag vet att ni har husdjur,
Det blir för mycket när jag träffar er på festivaler och hon presenterar sig som din flickvän,
Det blir för mycket när jag vet att du alltid kommer finnas i mina tankar,
Det blir för mycket när jag vet att du är lycklig, och jag inte...

...När du egentligen borde vara i min sits, och jag i din.



Och du har ingen aning.


Ge mig.



Ge mig nästa helg, ge mig Köpenhamn+Malmö, ge mig alkohol, ge mig bra umgänge, ge mig friheten...
NU. 

When you smile, i'm reaching for oxygen.


just love my life.



Onsdag - The audition + all time low
25/09 - Köpenhamn med anna och folks.
30/09 - Födelsedags Middag med tjejorna
03/10 - Karins birthday party! ( om jag lyckas ta ledigt )
17/10 - Alexisonfire, brewhouse (förhoppningsvis)
12/12 - Inflames + Killswitch engage
02/11 - Berlin!


Champagne supernova



Bild sen lördags, bra kväll!



Wouldn't want it any other way.

Jag tänker inte säga " utan dig vet jag inte vem jag skulle varit idag", för det vet jag.
Vet exakt vilka jag skulle umgåtts med, vilken skola jag skulle gått på och vilka kläder jag skulle köpt. Det var inte ödet som förde mig till dig, jag hade ett val, och jag valde en framtid med dig som min allra bästa vän.
Tillsammans formade vi varandra till de vi är idag, skulle aldrig vilja ha de på något annat sätt.

J
ag tänker inte säga " utan dig vet jag inte vem jag skulle varit idag", för det vet jag.
Vet exakt vilka jag skulle umgåtts med, vilken skola jag skulle gått på och vilka kläder jag skulle köpt.
Det var inte ödet som förde mig till dig, jag hade ett val, och jag valde en framtid med dig som min allra bästa vän.
Tillsammans formade vi varandra till de vi är idag, skulle aldrig vilja ha de på något annat sätt.
Fanny, finns INGEN som du.


...

Det är inte lätt att vara en oftast hyper och crazy person.
De få tillfällena man inte är det, tror folk plötsligt att det är nått fel på en.

one tree hill in my <3


Om exakt en vecka kan man börja tanka hem nya one tree hill season 7!
underbart.

The XX - Shelter


Var inne och kika på min syster och hennes pojkvän Mikaels musikblogg http://25kvm.blogspot.com/, och där fann jag så sjukt mycket bra musik, så tipsar dig om att gå in o kika!


Sjukt mysig låt, man blir helt lugn i hela kroppen.

Rewind

Glöm inte att besöka vår blogg för modevisningen!
Rewind.fashionblogg.se

Boys pop the bottles.


bakisdag igår dvs: NOLL energi över huvudtaget, inte ens orken att klä på sig ordentligt, missbrukning av té och bara ligga i sängen och dega. Det + datorn. Så såg ungefär hela min dag ut, hade helt glömt bort att min syster och hennes kille skulle komma hem samma kväll, kände mig lagom mysig (:

Idag blev min ambitiösa dag istället. Har redan hunnit städa rummet, rensat kläder till imorgon ( material till vårt projektarbete), läst igenom alla sidor i litteraturhistorian, och precis duschat.
Om en timma ungefär kommer Emil hit, ingen aning vad vi ska hitta på men det löser saaaaj. vädret är ju inte det roligaste heller. 



Rotade bland mina smycken och hittade mitt mi lajki armband, score!


The things we stood against.


Nått man aldrig trodde skulle hända har just inträffat!
Lovisa har skaffat sig en blogg.
Aldrig förstått grejen riktigt med att blogga.
Förstår inte grejen med att jag ska börja heller, och har inte heller riktigt kommit på vad jag ska blogga om.
Vill komma på något bättre än att skriva om min vardag/känslor osv.
Min vardag är inte så jävla intressant nämligen. ehe
Men det kommer säkert sluta med att jag gör det vilket fall.
sen är designen sämst,
ANNA hjälp mig.

Usch, jag har redan slut på fantasi,
jag kommer sluta upp som Amandavardet.  

RSS 2.0