Boys pop the bottles.


bakisdag igår dvs: NOLL energi över huvudtaget, inte ens orken att klä på sig ordentligt, missbrukning av té och bara ligga i sängen och dega. Det + datorn. Så såg ungefär hela min dag ut, hade helt glömt bort att min syster och hennes kille skulle komma hem samma kväll, kände mig lagom mysig (:

Idag blev min ambitiösa dag istället. Har redan hunnit städa rummet, rensat kläder till imorgon ( material till vårt projektarbete), läst igenom alla sidor i litteraturhistorian, och precis duschat.
Om en timma ungefär kommer Emil hit, ingen aning vad vi ska hitta på men det löser saaaaj. vädret är ju inte det roligaste heller. 



Rotade bland mina smycken och hittade mitt mi lajki armband, score!


Kommentarer
Postat av: Emil

jag tyckte det löste sig bra (Y)

tack för helgen Lovisa!

2009-09-07 @ 07:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0