Wouldn't want it any other way.

Jag tänker inte säga " utan dig vet jag inte vem jag skulle varit idag", för det vet jag.
Vet exakt vilka jag skulle umgåtts med, vilken skola jag skulle gått på och vilka kläder jag skulle köpt. Det var inte ödet som förde mig till dig, jag hade ett val, och jag valde en framtid med dig som min allra bästa vän.
Tillsammans formade vi varandra till de vi är idag, skulle aldrig vilja ha de på något annat sätt.

J
ag tänker inte säga " utan dig vet jag inte vem jag skulle varit idag", för det vet jag.
Vet exakt vilka jag skulle umgåtts med, vilken skola jag skulle gått på och vilka kläder jag skulle köpt.
Det var inte ödet som förde mig till dig, jag hade ett val, och jag valde en framtid med dig som min allra bästa vän.
Tillsammans formade vi varandra till de vi är idag, skulle aldrig vilja ha de på något annat sätt.
Fanny, finns INGEN som du.


Kommentarer
Postat av: Fanny

underbara du! finns ingen som kan ersätta dig, oss <3 älskar dig :)

2009-10-09 @ 23:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0