Saknad blandat med avsky.


Det räcker med en tanke,
Det räcker med en bild,
Det räcker med en påminnelse, vad som helst, någon med samma dialekt,
Det räcker med din ipodradio som ligger här på mitt skrivbord och skräpar,
Det räcker med midsommar,
Det räcker med att gå in på affärer som hollywood, concrete, and such...

...För att jag ska sakna dig, och vilja gå tillbaka i tiden då jag hade dig.

Det blir för mycket när jag vet att du har en ny,
Det blir för mycket när jag vet att ni bor tillsammans,
Det blir för mycket när jag vet att ni har husdjur,
Det blir för mycket när jag träffar er på festivaler och hon presenterar sig som din flickvän,
Det blir för mycket när jag vet att du alltid kommer finnas i mina tankar,
Det blir för mycket när jag vet att du är lycklig, och jag inte...

...När du egentligen borde vara i min sits, och jag i din.



Och du har ingen aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0